Mymlis utmanade mig!

Jag är utmanad av mymlis, hoppas att jag inte är för sent ute!


Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:
1. Slänga in en laddning i tvättmaskinen.
2. Ta med barnen ut och börja rensa i rabatten närmast huset (mellan skurarna.)
3. Ringa en vännina som jag inte har pratat med på ett par veckor(!) *saknar*
4. Baka kanelbullar.
5. Stämpla upp lite motiv så att jag kan göra något kort när "huset" är lugnt.


Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag mammaledig med första barnet. Vårat hus fick ny grund att stå på och det grävdes ner trekammar brunnar.


Ställen jag bott på: Jag är född i Göteborg. Där bodde jag i Svartedalen, Backa och Biskopsgården. Sedan flyttade vi ut på landet, till Vara kommun. När jag kunde välja själv hamnade jag i Lidköping, en vacker stad vid vänern. Nu bor jag en bit utaför "stan" och trivs jätte bra!


Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
1. Placera så att mina barn är tryggade, så att de kan utbilda sig till vad dem vill utan att tänka på studielån.
2. Boka en resa, kanske till Cambodja.
3. Omskola mig, till... nä förresten, jag skulle resa och få kunskap genom att uppleva livet i världen.
4. Renovera klart huset, en gång för alla.
5. Anställa en trädgårdsmästare ;-)

Regler:- Svara på alla frågor.- Välj ut sex personer och utmana dem i deras bloggar.- Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.


Jag utmanar malin, yeboyes, busis, fjullegun, madde A, laoghaire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0